Persoonlijk advies in 47 winkels
Gratis thuisbezorgd en afhalen
Training cadeau bij Apple-device
Eigen technische dienst
Persoonlijk advies in 47 winkels





































































































































Het is ons allemaal al wel een keer overkomen: een barst in je scherm, een kop koffie over je toetsenbord en ga zo maar door. Gelukkig kun je bij Amac je Apple-apparaat verzekeren met iCare. Daardoor kun je overal ter wereld zorgeloos gebruik maken van je Apple-apparaat. Zodra je de schade doorgeeft, zorgen wij voor een razendsnelle reparatie of vervanging van jouw product. En als je wilt, dan kunnen we dat ook bij diefstal.


Onze Apple-experts denken graag met je mee over welke iCare het beste bij je past. Ga je voor iCare Standard of voor iCare Extra? Zodra je de keuze hebt gemaakt, vult onze Apple-expert een aantal gegevens van je in die onze partner Harmony nodig heeft om de verzekering te activeren. Harmony schrijft vervolgens maandelijks automatisch de premie af van je rekening. Er zitten verder geen afsluitkosten aan verbonden.
Jouw dekking gaat in zodra de Apple-expert samen met jou de registratie heeft afgerond. Je loopt dus direct met een verzekerd product de deur uit. Binnen 14 dagen ontvang je de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad en SEPA incassomachtiging.
Nu kun je zorgeloos genieten van je aankoop. Zo simpel is het!
![]()
WERELDWIJDE
DEKKING
![]()
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
![]()
VOCHTSCHADE
![]()
VALSCHADE
![]()
PICK-UP &
RETURN
![]()
WERELDWIJDE
DEKKING
![]()
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
![]()
VOCHTSCHADE
![]()
VALSCHADE
![]()
PICK-UP &
RETURN
![]()
WERELDWIJDE
DEKKING
![]()
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
![]()
VOCHTSCHADE
![]()
VALSCHADE
![]()
DIEFSTAL
![]()
PICK-UP &
RETURN
![]()
WERELDWIJDE
DEKKING
![]()
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
![]()
VOCHTSCHADE
![]()
VALSCHADE
![]()
DIEFSTAL
![]()
PICK-UP &
RETURN
![]()
WERELDWIJDE
DEKKING
![]()
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
![]()
VOCHTSCHADE
![]()
VALSCHADE
![]()
PICK-UP &
RETURN
![]()
WERELDWIJDE
DEKKING
![]()
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
![]()
VOCHTSCHADE
![]()
VALSCHADE
![]()
PICK-UP &
RETURN
![]()
WERELDWIJDE
DEKKING
![]()
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
![]()
VOCHTSCHADE
![]()
VALSCHADE
![]()
DIEFSTAL
![]()
PICK-UP &
RETURN
![]()
WERELDWIJDE
DEKKING
![]()
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
![]()
VOCHTSCHADE
![]()
VALSCHADE
![]()
DIEFSTAL
![]()
PICK-UP &
RETURN
Dien je claim in via Mijn Harmony. Klikhierom naar Mijn Harmony te gaan. Kom je er niet uit? Bel de klantenservice: 010 - 206 86 73. (Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur)
Je ontvangt per e-mail de instructies welke stappen je dient te volgen voor zowel bij schade als diefstal.
Het defecte product lever je in bij jouw Amac-winkel, of je kunt (wanneer je iCare Standard of iCare Extra hebt) gebruik maken van pick-up & return. In dat geval wordt het product bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging, weer teruggestuurd. Wil je jouw product liever inleveren in de winkel? Kom langs in één van onze 50 (of 47?)winkels en vergeet je Harmony-schadenummer niet mee te nemen. Zonder dit nummer kunnen we de reparatie niet in behandeling nemen.
Je gegevens wijzigen? Je polisvoorwaarden inzien? Een schadeclaim indienen of je polis opzeggen? Dat doe je allemaal zélf in het klantenportaal van Harmony. Voor toegang heb je wel een klantnummer nodig. Je kunt het klantnummer terugvinden op jouw bankafschrift onder het kopje omschrijving. Klikhierom naar Mijn Harmony te gaan.
De maandelijkse premie van iCare is afhankelijk van de aankoopwaarde van jouw product. Onze sales advisors hebben een overzicht van de maandpremies van de verschillende verzekeringen. Uiteraard vind je het maandbedrag ook op het polisblad en de SEPA-incassomachtiging. Beide ontvang je wanneer je iCare afsluit.
Op het polisblad staat ook het eigen risico vermeld dat je bij schade of diefstal betaalt. In het geval van schade of diefstal zal dit bedrag automatisch eenmalig worden geïncasseerd. Het bedrag van het eigen risico is afhankelijk van de aankoopwaarde van het jouw product. Onze Apple-expert kan je hier meer informatie over geven.
Heeft u vragen? U vindt 24/7 online antwoorden viaMijn Harmony (hyperlink). Liever persoonlijk contact? Bel ons op 010-206 86 73 van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt ook altijd een mailtje sturen naarinfo@harmony.nl
Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de voorwaarden. Lees voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en de voorwaarden.
Disclaimer: Deze verzekering is optioneel en wordt aangeboden door Basel Fides Insurance Cell, een verzekeringsmaatschappij gevestigd in Malta en onder toezicht van de Malta Financial Services Authority (MFSA). Harmony Financial Services B.V. is de distributeur voor Nederland en staat onder toezicht van de AFM. Meer informatie: www.baselfides.com of www.harmony.nl.
Wil jij als eerste toegang krijgen tot exclusieve kortingen en mooie acties? Wil jij elke maand kans maken op gloednieuwe AirPods Pro? En wil jij af een toe een cadeautje, gewoon omdat het kan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en scoor als eerste de allerbeste deals!









