iPhone 16 kopen? Zo heb jij hem het snelst in huis!

9 september - Dominic Overdijkink

10 september - Dominic Overdijkink

Als jij het Apple Event van maandag 9 september hebt gezien, dan weet jij vast al het een en ander over de nieuwe iPhones die zijn aangekondigd. iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro en iPhone 16 Pro Max zijn namelijk vanaf deze vrijdag al te bewonderen én te bestellen. Hoe zorg jij dat je hem het snelst in huis hebt? Dat leggen we je uit.

Glowtime!

Yes, ze zijn er bijna! Deze maandag organiseerde Apple weer zijn jaarlijkse evenement, ditmaal onder de naam 'Glowtime'. Hierin werden een aantal nieuwe Apple-producten aangekondigd, waaronder de nieuwe iPhone 16-serie. iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro en iPhone 16 Pro Max zullen deze vrijdag al bij ons in de winkel zijn als demonstratiemodellen. En mocht je nu al helemaal om zijn en één van de nieuwe iPhones in huis willen halen, dan ben je bij ons ook aan het juiste adres! Glowtime gemist? Kijk dan hier terug!

Hoe kan ik het beste bestellen?

Op vrijdag 20 september kun jij de nieuwe iPhones in verschillende kleuren op display zien en uitproberen in jouw dichtsbijzijnde Amac-winkel. En met 47 vestigingen verspreid door het hele land is er altijd wel een Amac bij jou in de buurt. Daar staan onze Apple-experts voor je klaar met uitgebreide kennis over alle nieuwe aangekondigde Apple-producten. Zij geven je passend advies, beantwoorden jouw vragen en kunnen jouw nieuwe iPhone direct voor je bestellen. Zoek jij jouw dichtstbijzijnde Amac? Bekijk hier onze winkels.

Als jij al helemaal overtuigd bent door de presentatie van Tim Cook en zijn collega's, dan kun je jouw iPhone uiteraard ook online bij ons bestellen.

Net zoals ieder jaar is de vraag naar de nieuwe iPhones wereldwijd heel groot. Daarom is ons advies altijd om zo snel mogelijk te bestellen als je een iPhone 16- of iPhone 16 Pro-serie wilt bemachtigen. Hiervoor geldt, je krijgt een afhaalbericht wanneer jouw iPhone klaarligt. Heb je dit afhaalbericht nog niet ontvangen? Dan is jouw iPhone er helaas nog niet. Wegens de bijzonder grote vraag naar de nieuwe iPhones kan het soms wat langer duren voordat jouw iPhone bij ons binnen. Onze excuses daarvoor. We werken met man en macht om jou zo snel mogelijk van je iPhone te voorzien en zijn hierin afhankelijk van de leveringen die wij krijgen.


Veelgestelde vragen

Ben jij van plan een iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro of iPhone 16 Pro Max te gaan bestellen? Dan heb je natuurlijk een aantal prangende vragen. Wij hebben hieronder een aantal vragen voor je op een rij gezet.

  • Als ik een iPhone bestel, wanneer komt deze dan binnen?

    Je ontvangt jouw iPhone zodra deze beschikbaar is. Wij leveren uit op volgorde van bestellen. Wel is het zo dat iPhone 16 en iPhone 16 Plus over het algemeen iets sneller leverbaar zijn dan iPhone 16 Pro en iPhone 16 Pro Max
  • Ik wil mijn iPhone ophalen in de winkel. Hoe weet ik dat mijn iPhone klaarligt?

    Je ontvangt een afhaalbericht per e-mail zodra jouw iPhone klaarligt in de winkel. Wij vragen je de iPhone binnen 48 uur na het bericht op te halen.
  • Ik wil mijn iPhone laten thuisbezorgen. Hoe weet ik dat mijn iPhone onderweg is?

    Onze vervoerder stuurt je een verzendbericht met Track & Trace zodra jouw bestelling gereed is voor verzenden. Je iPhone is dan vaak de eerstvolgende bezorgdag in huis.
  • Wat is de levertijd?

    Dit is voor ons lastig om in te schatten, gezien de informatie vanuit Apple zeer beperkt is. Wij weten vaak net zoveel als jij. Wel krijgen wij wekelijks nieuwe leveringen. De inhoud van deze leveringen verschilt en is niet gelijk. Helaas hebben onze collega’s in de winkels en bij onze klantenservice ook niet meer informatie.
  • Als ik een bestelling plaats, hoe word ik dan op de hoogte gehouden van de levertijd?

    Je ontvangt in ieder geval elke twee weken per e-mail een bericht over de levering van je iPhone. 
  • Ik wil mijn iPhone online bestellen en laten thuisbezorgen. Ook wil ik mijn oude toestel inruilen. Hoe doe ik dat?

    Je kunt dan contact opnemen opnemen met onze klantenservice. Het inruilen van apparaten gebeurt namelijk alleen in één van onze 47 winkels. Onze collega’s bij klantenservice passen de ophaallocatie van je bestelling dan aan naar een winkel van jouw keuze. Zodra jouw nieuwe iPhone beschikbaar is, kun je bij het ophalen inruilen. De inruilkorting wordt per bank naar je overgemaakt. Bestelde je online en maakte je al de keuze voor ophalen in een winkel? Dan hoef je geen contact op te nemen met de klantenservice. Ook hoef je geen afspraak te maken met de winkel. Je kunt gewoon terecht zodra je een afhaalbericht ontvangt.
  • Ik moet soms langer wachten op een reactie van de winkel of de klantenservice. Hoe kan dat?

    De lancering van de nieuwe iPhones is voor ons altijd een van de drukste periodes van het jaar. Ook de komende weken zal het drukker zijn dan normaal en kan het beantwoorden van je vraag iets langer durenl. Wil je ons spreken? Je kunt ons het beste een bericht sturen via WhatsApp, iMessage of reageren op één van onze e-mails.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!